Hoe garanderen jullie de veiligheid?

In al onze Carglass® Service Centers gelden strikte maatregelen om de veiligheid van onze medewerkers en klanten te garanderen: balieschermen in plexiglas, waarschuwingsborden voor social distancing, betaling enkel met bankkaarten, ... Uiteraard rekenen we ook op u om de veiligheidsrichtlijnen te respecteren. Daarom vragen we u om bij voorkeur alleen naar de afspraak te komen, niet ter plaatse te wachten en de afstand van 1,5m te respecteren.

Elke Carglass® medewerker maakt bovendien verplicht gebruik van een veiligheidsbril en handschoenen. Conform de richtlijnen van de overheid zullen ze ook mondmaskers dragen indien de afstand van 1,5 m niet gerespecteerd kan worden. Ook desinfecterende gel wordt voorzien.

We hanteren het principe van Touchpoint Cleaning voor en na elke job. Dat betekent dat we elk punt op de wagen ontsmetten waarmee onze medewerkers in contact kwamen. Pas daarna vertrouwen we uw auto opnieuw aan u toe. Zodoende houden we de kans op besmetting zo klein mogelijk.