Mijn afspraak Mijn afspraakContacteer ons ContactBel ons 078 78 12 37Mijn afspraak Mijn afspraakBel ons Contact
nlfr
Maak nu je afspraak
  • nlfr
  • Autoruitschade

    Autoruitschade

    Meer info
    • Autoruit herstellen of vervangen
      • Sterretje voorruit herstellen
      • Voorruit vervangen
      • Zijruit vervangen
      • Achterruit vervangen
      • Panoramisch dak vervangen
    • Extra diensten
      • Herkalibratie camera's en sensoren
      • Vrachtwagens en bestelwagens
      • Carglass® aan huis
      • Schade in het buitenland
  • Prijzen
  • Verzekering en leasing
  • Producten en tinten

    Producten en tinten

    Meer info
    • Ruitenwissers en producten
    • Autoruiten tinten
  • Service Centers
  • Veelgestelde vragen
  • Mijn afspraak
Maak nu je afspraakBeheer je afspraakGeregeld in 5min.
  • Home
  • FAQ
  • Wat als ik een foutmelding krijg nadat mijn rijhulpsystemen werden geherkalibreerd?
  • FAQ

Wat als ik een foutmelding krijg nadat mijn rijhulpsystemen werden geherkalibreerd?

Als je na de herstelling of vervanging een foutmelding krijgt van je rijhulpsysteem kan je het best contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 078 78 12 31 (24/7) voor het inplannen van een controle-afspraak. Op die manier wordt er ruimte voorzien in de planning om je wagen grondig na te kijken.

Maak nu je afspraak

© Carglass N.V. 2025. Carglass® en het logo zijn geregistreerde merken van Belron Group S.A. en haar dochtervennootschappen.