Hoe krijg ik mijn factuur?

Ik ben geldig verzekerd tegen glasbreuk op datum van schade

In dit geval krijg je geen factuur. Alles wordt geregeld via een derdebetalersysteem. De verzekering ontvangt alle administratie. Jij hoeft niets te ondernemen of op te volgen. Dat doet Carglass® voor jou. Na de afspraak krijg je wel nog een garantiebewijs per mail.

Heb je een franchise? Deze betaal je na de job in het Service Center of aan onze monteur bij een Mobiele Service. De factuur hiervoor wordt verstuurd of kan dadelijk worden geprint.

Moet je terugvorderbare BTW betalen? Dan wordt de factuur hiervoor opgestuurd volgens de in jouw klantenfiche opgenomen verzendmethode.

Ik ben niet verzekerd tegen glasbreuk

In dat geval zal je een factuur ontvangen van Carglass®. Vond de herstelling of vervanging plaats in een Carglass® Service Center kan deze dadelijk geprint worden of naderhand opgestuurd worden. Kwam de Mobiele Service de job ter plaatse uitvoeren? Dan zal de factuur opgestuurd worden.

Voor een kopie van je garantiebewijs moet er een mail gestuurd worden naar customer.solutions@carglass.be.