Hoe krijg ik mijn factuur?

Ik ben verzekerd tegen glasbreuk

In dit geval krijg je geen factuur. Alles wordt geregeld via een derdebetalersysteem. De verzekering ontvangt alle administratie. Jij hoeft niets te ondernemen of op te volgen. Dat doet Carglass® voor jou. Na de afspraak krijg je wel nog een garantiebewijs per mail.

Heb je een franchise? Deze betaal je na de job in het Service Center. De factuur hiervoor krijg je onmiddellijk mee. Indien je gebruik maakte van de Mobiele Service wordt de factuur voor de franchise kost opgestuurd.

Moet je terugvorderbare BTW betalen? Dan wordt de factuur hiervoor opgestuurd.

Ik ben niet verzekerd tegen glasbreuk

In dat geval zal je een factuur ontvangen van Carglass®. Vond de herstelling of vervanging plaats in een Carglass® Service Center? Dan krijg je de factuur onmiddellijk mee. Kwam de Mobiele Service de job ter plaatse uitvoeren? Dan volgt de factuur per mail.

Een factuur of garantiebewijs kan steeds opgevraagd worden bij de boekhouding door te mailen naar CRC@carglass.be.